Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Gençler, marka ortaklıklarımız ile sunduğumuz fırsatlar arasından en çok kahve, giyim ve etkinlik tercihlerine yöneldi. Selfy’de gençlerin en çok kullandığı dijital medya uygulamaları yönüne sunduğumuz sınırsız internet fırsatında 2023 yılında toplam 50 milyon GB mobil internet kullanımı gerçekleştirildi. Bu tercihler gençlerin ilgi ve eğilimlerini anlamamız açısından da bize faydalı bir rehber oluyor. Gençlerin eğilimleri dönemsel olarak değişkenlik gösterebiliyor” dedi.
Related Posts
Rekabet Kurulu, TP Petrol Dağıtım AŞ’nin devrine izin verdi
- Hayati Karagöz
- 25 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Rekabet Kurulu, TP Petrol Dağıtım AŞ'nin tek kontrolünün Altınbaş Petrol ve Ticaret AŞ aracılığıyla Zeren…
Borsa güne yükselişle başladı
- Hayati Karagöz
- 25 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, güne yüzde 0,43 yükselişle 9.272,75 puandan başladı.
“Çin ucuz varlık sunuyor”
- Hayati Karagöz
- 23 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Oaktree Capital Management eş başkanı ve kurucu ortağı Howard Marks, diğer yatırımcıların dünyanın en büyük…